لحظه ی رفتن عاشق


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

دو جوان در بر هم دو نگاه اندر هم  گره هر دو نگاه سخت پیچیده به هم

هر نگاه پاکو لطیف  که درونش به کمین بنشسته صد هزار سخن نغزو ظریف

عاشقان با نگه خود گویند  عارفان در دل خود می پویند

چشم عاشق لب گویای ولی است...

لحظه ها می گذرد لحظه ی رفتن عاشق لحظه ی دور شدن

همچو موجی به بلندای دو کوه به جلو می تازد

کوله باری بر دوش مملو از یادگار لحظه های دیدار

و اندر آن کوله که بر دوش افکنده خاطراتش توشه

دو نگه باز به هم به وصالی دیرین به خیالی شیرین

این نگه آن نگه دیگر را در اغوش خودش می فشرد ...

 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت20:59---7 تير 1392
سلام عزیزم .
وبلاگت جالبه . من آماده برای تبادل لینک هستم .
وبلاگ من و با موضوع بروز ترین مرجع دانلود لینک کن و به من بگو تا منم تو رو لینک کنم .
کوچیکتم . بای
Www.bankmusic.pmcblog.com


نامی
ساعت18:32---3 تير 1392
هوووووووووووووووووووووو رفتی باش منم رفتم بابای

نامی
ساعت18:31---3 تير 1392
بدو ی دوش بگیر
ی استراحتم بکن تا خستگیت در بیاد بدو


نامی
ساعت18:31---3 تير 1392
بدو ی دوش بگیر
ی استراحتم بکن تا خستگیت در بیاد بدو


نامی
ساعت17:20---3 تير 1392
nisi

نامی
ساعت17:20---3 تير 1392
nisi

نامی
ساعت22:28---1 تير 1392
ناراحت نشیا باش

مرجان
ساعت9:14---27 خرداد 1392
سلام خوبی؟؟

این هفته، هفته ی بهترین دوسته بهترین دوست تو کیه؟! این مطلب رو واسه ی همه ی دوستای خوبت بفرست حتی واسه من. ...البته اگه یکی از دوستای خوبت حساب میشم. ...ببین چند تا پس میگیری. اگه بیش از 7 تاگرفتی پس واقعا محبوبی. i love u

♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -♥♥ ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -♥♥ ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -♥♥ ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
جمعه 24 خرداد 1392| 19:18 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§